Taula rodona sobre la guerra civil i el franquisme

El passat 24 d’abril com a cloenda dels actes de celebració del Sant Jordi 2018, l’institut va organitzar, per als alumnes de batxillerat, una taula rodona sobre la guerra civil i el franquisme a Vilassar de Dalt.

L’acte va tenir com a moderadora l’alumna de 2 BAT Alba Vidal Sayol, que havia realitzat el seu Treball de Recerca sobre el tema; com a relatora, la professora Eva Mitjans; i com a ponents: Jaume Serres, Quima Sayol, Àurea Riera i Marta Cirera.

Acabada a taula rodona es va visionar el documental “Lesa Humanitat” que dóna veu i visibilitat a les víctimes del franquisme, recull els seus testimonis i que vol acabar amb la indiferència de bona part de la societat i restituir el seu dret a la memòria històrica i a la justícia.

Aneu al trailer