RESERVA DE PLAÇA CURS 2020-21

El proper 28 d’abril i fins el dia 8 de maig s’inicia el procés intern de reserva de plaça pel curs 2020-21, del tot indispensable per poder garantir-vos la permanència al nostre centre i perquè l’institut pugui saber quins i quants alumnes tindrà el proper curs.

La reserva de plaça sempre es fa sobre el curs següent del que esteu matriculats, és a dir: si enguany feu 1ESO, heu de fer reserva de plaça sobre el curs de 2ESO i així successivament. Si no voleu continuar a l’institut, també ho heu de marcar al qüestionari.

El procediment és molt senzill. Heu de clicar sobre el curs al qual voleu accedir i emplenar un qüestionari on us demanem tota una sèrie de dades de l’alumne i que, segons els curs, feu la tria d’assignatures optatives i/o de modalitat.

Aquí teniu els enllaços per fer la reserva de plaça i, si s’escau, la tria de matèries i la d’itinerari:

2ESO      3ESO      4ESO    1BAT      2BAT

1. Sonia Jiménez González

Bona tarda.
    He enviat reserva per 3erEso de l’alumne Álex Hidalgo Jiménez possant a les dades personals el meu nom Sonia Jiménez González pensant que més endavant em demandaría el nom de l’alumne.
    Perdó per la confusió.
    Agraria em comuniqueu si s’ha fet correcció
    Moltes Gràcies.
    Salutacions

sonia.jg@hotmail.com.

1. admin Autor de l'article

Faci una altra reserva de plaça amb el nom de l’alumne correcte. Més endavant, ja esborrarem la reserva feta erròniament al seu nom.

2. Josefa corbalan gorreta

Ya he hecho la reserva de la plaza de alejandro egea corbalan en 3ero para el próximo curso podríais decirme si esta todo correcto gracias

3. Marta

Bon dia,
    Si l’alumne que ha de cursar 1er BATX es de Cabrils i ha fet el 4at ESO al estranger, te plaça asegurada a aquest institut? o pel fet de no está escolaritzada al Institut de CAbrils ha perdut aquesta plaça?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *