Intercanvi amb Polònia

Aquest curs alguns alumnes de Primer de Batxillerat han tingut l’oportunitat de participar en un intercanvi lingüístic i cultural amb alumnes de l´escola Adam Mickiewicz Szkól de la ciutat de Kolno (Polònia), organitzat pel Departament de Llengües estrangeres del nostre centre.

Els alumnes polonesos van visitar Catalunya del 15 al 20 de març, i els nostres alumnes van visitar Polònia del 13 al 18 d´abril.

És la primera vegada que es fa un intercanvi d´aquest tipus al nostre centre, i l´experiència ha estat molt positiva. Esperem poder repetir el curs vinent!