Feines de confinament (actualitzada a 15-J)

Per tal de facilitar la comunicació i l’agrupament de les tasques que han de realitzar els alumnes durant el confinament; el centre posa a disposició de  les famílies i dels alumnes  un nou servei per enllaçar amb les feines de confinament.

La informació s’actualitzarà cada setmana.

Les tasques a fer són les mateixes que els professorat ha anat indicant a els seus alumnes de maneres diverses; però des d’aquest enllaç es pretén ordenar o agrupar la informació per cursos.

Aneu a l’enllaç de feines per cursos:   (Actualitzats el 15/06/2020 a les 17:24h)

1ESO    2ESO     3ESO    4ESO

1BAT      2BAT

Setmana del 30 de març 3 d’abril: 1ESO