Alumnes de 1BAT visiten Wecolors

Un curs més, l’empresa Wecolors ens ha obert les portes i els alumnes han pogut conèixer de molt a prop una empresa local d’èxit, líder en el mercat espanyol de cosmètica de color. Per als alumnes ha estat una experiència enriquidora ja que han obtingut una visió de totes les àrees funcionals de l’empresa i han pogut veure de primera mà una realitat empresarial en què hi ha molts tipus de perfils professionals que hi col·laboren.
Volem agrair a tot l’equip directiu de Wecolors la seva dedicació i l’oportunitat que ens han ofert.