Intercanvi Barcelona-Duderstadt

Un any més hem pogut gaudir de la visita dels nostres “partners” alemanys de l’institut Eichsfeld-Gymnasium de Duderstadt, Alemanya.

Ha sigut una experiència molt intensa per a ells i han quedat molt contents amb la nostra ciutat, amb les famílies que els han acollit i amb el professorat que els ha acompanyat en les diferents activitats. Moltes gràcies a tots!

Ara ja coneixen els espais més emblemàtics de la ciutat, com són el barri gòtic, el parc Güell i el passeig de Gràcia, i també el barri de Poble Nou. També han pogut conèixer les nostres tradicions. Gràcies als docents de l’Icària que formen part de colles castelleres, han fet un taller de castells i l’últim dia ens vam acomiadar ballant tots junts danses populars catalanes.

A l’abril ens retrobarem amb ells, aquesta vegada a Alemanya!

Com sempre, podeu veure més fotografies a l’àlbum de l’activitat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut