Sortida al teatre 1r batxillerat

El passat 13 de gener, l’alumnat de primer de Batxillerat i cinc docents vam anar al Teatreneu de Gràcia a veure una adaptació de La casa de Bernarda Alba, de Federico García Lorca. Després d’assistir a la representació, els alumnes van escriure una ressenya, en parelles, dins l’assignatura de Llengua castellana i Literatura. A continuació, podeu llegir-ne alguns fragments:

“Nos parece muy interesante que un hombre de esa época quisiera escribir sobre una situación que nos afecta a nosotras y le recomendamos la obra a cualquier persona que disfrute del teatro y de los temas sociales.” (Aitana Serna i Mireia Juanhuix, B1A)

“Nos encantó la obra y la volveríamos a ver sin pensarlo ni dos veces.” (Tamara Vásquez i Sofía Kharchenko, B1B)

“Al salir del teatro nos sentimos impactados y la obra nos hizo reflexionar sobre lo importante que es poder expresar lo que sentimos.” (Daniel Sousa i Héctor Robledo, B1C)

La història tràgica de Bernarda i les seves filles ens va arribar a tots.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut