L’alumnat de Promoció i Igualtat de Gènere imparteix tallers coeducatius a la jornada cultural

Aquest dimecres, dia 27 de febrer, es van celebrar al nostre centre les 1rs Jornades culturals amb un recull molt divers d’activitats: tallers, excursions, visites, xerrades, manualitats… I com no podia ser menys, l’alumnat del CFGS Promoció d’igualtat de gènere va voler formar participar-hi realitzant tallers coeducatius per l’alumnat de la ESO, Batxillerat i la resta de CF. Us deixem algunes fotografies del dia, per què pugueu veure la bona feina feta per l’alumnat!