Classificats a la final del Campionat de Catalunya de CATSKILL

Enhorabona a l’equip de Catskill de l’Intitut Gaudí.

Felicitats Anaïs, Héctor i Xènia pel vostre esforç….us heu classificat!!!!
El 26 d’abril va tenir lloc el Campionat de Catskill de Catalunya, el qual va participar, en aquesta primera prova, Anaïs Campos alumna de 2on TAPD de l’ Institut Gaudí.
La prova va realitzar-se simultàniament en les sedes respectives de cada institut participant de Catalunya .
Aquest any, l’alumnat ha realitzat en un entorn adaptat a la realitat tasques pròpies de la seva professió, això els ha permet mostrar les habilitats i les competències professionals dels alumnes que hi participen.
Les proves estan inspirades en les descripcions tècniques que regeixen la competició internacional Worldskill Competition.
L’objectiu d’aquestes proves és promoure l’alta qualitat dels estudis de formació professional i promoure,impulsar i prestigiar la formació professional.”