Campionat de Catalunya de CATSKILL

“Felicitem a les alumnes Anais Campos i Mònica Benítez, alumnes de 1r Atenció a la Dependència  (CFGM) de la família de  Serveis socioculturals i a la comunitat, per la classificació,aquest divendres 13 de desembre, en els entrenaments  eliminatoris pel campionat de Catalunya de CATSKILL on han representat a l’Institut Gaudí.

Només 7 instituts de tota Catalunya han arribat a la fase final,entre ells,el nostre institut.”.Es tracta d’un campionat de formació professional on els alumnes d’ensenyaments professionals d’arreu del territori català competeixen en l’ ofici  (skill ) relacionat amb els estudis que estan cursant.

Aquest any,l’alumnat ha realitzat en un entorn adaptat a la realitat  tasques pròpies de la seva professió,això els ha permet mostrar les habilitats i les competències professionals dels alumnes que hi participen.Les proves estan inspirades en les descripcions tècniques que regeixen la competició internacional Worldskill Competition.L’objectiu d’aquestes proves és promoure l’alta qualitat dels estudis de formació professional i promoure,impulsar i prestigiar la formació professional.”