Signatura de l’acord entre el Consell Comarcal del Tarragonès

Amb la signatura d’aquest acord entre el Consell Comarcal, l’Institut Gaudí de Reus i els alumnes pren forma i comença a caminar el conveni de col·laboració signat aquest any.

Mitjançant aquest acord, alumnes-treballadors Cicles de Grau mitjà d’Atenció a les persones en situació de Dependència i els Cicles formatius de Grau Superior d’Integració Social, Promoció de la Igualtat de Gènere i Educació infantil  realitzaran la seva estada formativa al Consell Comarcal comptant amb un professional que els hi farà de tutor, participant així mateix en diferents actuacions tant educatives com assistencials i socials amb l’objectiu d’adquirir les competències professionals pròpies del grau.