Reus reconeix el compromís europeu de tres empreses, de l’Institut Gaudí i del Centre de Lectura en el marc del Dia d’Europa
L’Ajuntament de Reus ha reconegut aquest dilluns, 12 de maig, a tres empreses de la ciutat, a l’Institut Gaudí i al Centre de Lectura pel seu compromís i projecció europea, en el marc de les activitats programades amb motiu del Dia d’Europa.

Durant l’acte també s’ha destacat la tasca de l’Institut Gaudí, que recentment ha estat acreditat com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu, un programa impulsat per fomentar el coneixement de la democràcia parlamentària europea entre els joves i del Centre de Lectura, ateneu per excel·lència de la ciutat i espai de difusió de cultura i pensament crític que ha projectat Reus cap a l’exterior.
Llegiu la notícia completa aquí




