DECORACIÓ “NADALENCA”

AQUESTS DIES, L’ALUMNAT DE 1r. DE TAPD HA ESTAT FENT UNA ACTIVITAT GRUPAL DINS DEL MÒDUL: ATENCIÓ I SUPORT PSICOSOCIAL.
EL RESULTAT ÉS LA DECORACIÓ “NADALENCA” QUE PODEU VEURE A TOTES LES PORTES DELS ESPAIS DE CICLES FORMATIUS.

Campionat de Catalunya de CATSKILL

“Felicitem a les alumnes Anais Campos i Mònica Benítez, alumnes de 1r Atenció a la Dependència  (CFGM) de la família de  Serveis socioculturals i a la comunitat, per la classificació,aquest divendres 13 de desembre, en els entrenaments  eliminatoris pel campionat de Catalunya de CATSKILL on han representat a l’Institut Gaudí.

Només 7 instituts de tota Catalunya han arribat a la fase final,entre ells,el nostre institut.”.Es tracta d’un campionat de formació professional on els alumnes d’ensenyaments professionals d’arreu del territori català competeixen en l’ ofici  (skill ) relacionat amb els estudis que estan cursant.

Aquest any,l’alumnat ha realitzat en un entorn adaptat a la realitat  tasques pròpies de la seva professió,això els ha permet mostrar les habilitats i les competències professionals dels alumnes que hi participen.Les proves estan inspirades en les descripcions tècniques que regeixen la competició internacional Worldskill Competition.L’objectiu d’aquestes proves és promoure l’alta qualitat dels estudis de formació professional i promoure,impulsar i prestigiar la formació professional.”

Contes als Centres Cívics

El passat mes de novembre l’alumnat de 2n del CFGS en Tècnic/a d’Educació Infantil va explicar contes als Centres Cívics del Carme i Mestral de Reus. Durant tres dimecres van fer de conta contes i van realitzar activitats de consolidació amb els nens i nenes de 3 a 7 anys que hi van participar, on van treballar aspectes tan rellevants com les emocions, l’amistat, l’autoestima i la inclusió social.

Taller d’Estimulació Musical amb la Gemma Baños

El divendres 15 de novembre vam rebre a l’institut la formació sobre estimulació musical per part de la Gemma Baños. L’alumnat de 2n del CFGS en Tècnic/a d’Educació Infantil, a qui anava adreçat, va aprendre respecte diferents tècniques, eines i recursos musicals per a fomentar l’estimulació i l’aprenentatge musical dels i de les infants de 0 a 6 anys.

Alimentació saludable i creativa!

L’alumnat de CFGS Tècnic/a d’Educació Infantil aprèn a elaborar menús per a infants de 0 a 6 anys.
Cada grup ha adaptat les propostes culinàries a les necessitats nutricionals dels infants. A més, d’apropar-los d’una forma educativa, original i creativa cap a una alimentació saludable.
Bon profit!

Taller de contes i jocs

El passat divendres 22 de novembre l’alumnat de 2n de CFGS de tècnica i tècnic d’Educació Infantil va implementar en el centre Cívic Ponent de Reus un taller de contes i jocs per a celebrar la tardor amb infants de 0 a 6 anys i famílies. Dins del mòdul professional 0, l’alumnat està dissenyant i implementant activitats de conscienciació als infants de Reus vers al medi ambient.

ARRIBA L’HORA DEL CANVI

En motiu del 25 de novembre dia internacional contra la violència masclista, l’alumnat del Cicle Superior de Promoció per la Igualtat de Gènere de l’Institut Gaudí de Reus impartirà diferents tallers a l’alumnat de 1r curs dels Cicles Formatius de Grau Superior per tal de visibilitzar les violències masclistes i conscienciar sobre l’impacte de les mateixes.

Canvi de data sortida 1r d’ESO B

Amb motiu de la vaga general convocada per diverses organitzacions sindicals, la sortida d’educació viària al Parc de Trànsit prevista per divendres dia 18 d’octubre de 2019 queda ajornada. Properament us comunicarem la nova data.