L’alumnat de 4t d’ESO de Cultura Científica treballa l’astronomia i l’astrobiologia

L’alumnat de 4rt de l’optativa Cultura científica ha estat treballant a classe conceptes d’Astronomia i d’Astrobiologia, la ciència que busca vida fora de la Terra.

A partir de la notícia que per primera vegada s’ha trobat la prova més contundent, fins a data d’avui, de vida fora del nostre planeta i de la visualització de la pel·lícula “Interestelar”, l’alumnat ha estat analitzant i aprenent conceptes com els forats negres, els forats de cuc o la teoria de la relativitat d’Einstein i els l’han explicat a partir del que passa a la ficció.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>