Nou club de lectura per a famílies, professorat i PAS de l’Institut Fontanelles

“Si caminem sols arribarem més de pressa i si caminem plegats arribarem més lluny”; una frase que hauràs sentit més d’una vegada, o fins i tot l’hauràs dit. Acostumem a llegir sols… però, i si llegim plegats? Què passarà?

Si t’agrada llegir i tens ganes de comentar i compartir les lectures continua llegint aquest missatge, t’agradarà.

Des de la comissió de la biblioteca Ferran Jové i Hortoneda de l’institut Fontanelles iniciem un club de lectura adreçat a les famílies, el professorat i el PAS del centre.

L’objectiu del club de lectura és crear un lloc de trobada per intercanviar opinions, compartir gustos i fomentar el plaer per la lectura, mitjançant una lectura bimensual compartida.

Si teniu ganes de llegir i compartir el plaer per la lectura amb la comunitat del Fontanelles empleneu el formulari que trobareu a continuació.

https://forms.gle/jYiv9PCjAKSJmYQu8

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>