III Parada Solidària de llibres

Sant Jordi, patró de Catalunya i diada caracteritzada per les flors i els llibres! Aquest dia el nostre centre va celebrar la cultura i la solidaritat en una mateixa activitat. Tal com ja és costum, es va celebrar la III parada solidària de llibres en… Llegeix més»

Sant Jordi 2024

Sant Jordi és per a tots els catalans i catalanes el dia de la rosa, del llibre, dels enamorats i de la cultura. Des de l’Inici de l’Institut, també hem aprofitat aquesta jornada cultural per reconèixer l’esforç i el treball de molts altres alumnes que… Llegeix més»

La Mostellaria de Plaute

El dijous dia 18 d’abril, els alumnes de llatí de 1r i 2n de Batxillerat van poder gaudir de la
representació de la comèdia romana La Mostellaria, de Plaute, al Camp de Mart de Tarragona.
Ens va sorprendre l’adaptació moderna de l’obra llatina que ja havíem llegit i… Llegeix més»

Projecte d’electricitat a 2n d’ESO

La setmana passada els alumnes de 2n d’ESO van acabar el projecte del tema d’electricitat, consisteix en el disseny del circuit elèctric d’un habitatge. Han après nous conceptes que podran aplicar en el seu dia a dia, com per exemple interpretar un plànol, fer un… Llegeix més»

Participem a la X Fira Tastet de Ciència a Reus