Propostes polítiques 1r Batxillerat

L’alumnat de Ciutadania, política i dret de 1r de batxillerat ha fet una campanya política paral·lela a les eleccions municipals on han fet propostes per millorar el seu poble enfocades principalment a les regidories de Joventut i Cultura. Aquest projecte va començar a l’inici del trimestre amb la visita de l’Enric Olivé i la Dolors Sala, i s’ha desenvolupat en el context d’aprenentatge de les teories polítiques i les democràcies. L’objectiu era prendre consciència i reflexionar sobre la pròpia identitat política, configurar una mirada crítica cap al nostre sistema i empoderar a l’alumnat en la participació política i millora del nostre poble.

A continuació us deixem el document perquè pugueu veure les propostes que han elaborat i es presentaran a l’Ajuntament un cop configurat el nou govern.