Teatre AKA

El dimarts 19 de febrer els alumnes de primer de batxillerat van assistir a una obra de teatre a la Catòlica. L’obra tocava diversos temes que poden interessar als adolescents: les relacions amb la família, el sexe, el racisme, la convivència amb les noves tecnologies. És una obra molt dinàmica, un monòleg, amb un sol actor, que interactua amb el públic.
Després hi va haver un debat sobre la temàtica plantejada amb l’actor, la directora de l’obra, el regidor de cultura i els alumnes.
Als alumnes els va agradar l’obra i es van sentir identificats amb algunes de les situacions plantejades.