Practiquem la solidaritat i avancem cap a la pau

Els alumnes de 1r i 2n de batxillerat de l’Institut han assistit a la xerrada Practiquem la solidaritat i avancem cap a la Pau, a càrrec de l’Arcadi Oliveres. Activitat realitzada amb la col·laboració de l’Ajuntament de Les Masies de Voltregà i Sant Hipòlit de Voltregà i l’Institut del Voltreganès. Al llarg de la seva conferència, el professor ha defensat els drets humans, la pau i la justícia social. No s’ha oblidat de denunciar el subdesenvolupament i la desigualtat socio-econòmica a partir d’exemples concrets de l’actualitat. També ha demanat als alumnes un consum responsable i promoure una economia solidària per tal d’avançar cap a la pau. Abans d’acabar els alumnes, en el torn de paraules, han dialogat amb el professor. De segur que el seu discurs no ha deixat a ningú indiferent.

dsc_0101dsc_0103

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *