Nadal solidari: 4t d’ESO recapta fons per al seu viatge a Cantàbria
15/12/25Els alumnes de 4t d’ESO van organitzar una paradeta solidària amb l’objectiu de recaptar diners per al viatge final de curs a Cantàbria. Durant la jornada, van vendre talls de coca, van fer manualitats nadalenques i també van oferir tallers de pintar cares pensats especialment per als més petits. Una molt bona iniciativa per part dels alumnes!

Taller nadalenc a càrrec dels alumnes de 4t!
08/12/25El proper 14 de desembre al mercat, els alumnes de 4t organitzen un taller ben especial: pintacares i manualitats nadalenques! Us animem a venir en família i passar una bona estona amb els més petits. Segur que s’ho passaran genial!
A més, tots els diners recaptats serviran per ajudar a finançar el viatge de final de curs dels alumnes.
Castanyada 25/26
05/11/25Els alumnes de 4t d’ESO van organitzar una venda d’esmorzars i castanyes amb l’objectiu de recaptar fons per al viatge de final de curs. L’activitat va tenir molt bona acollida per part de l’alumnat i del professorat, i va servir per fomentar la participació, la col·laboració i l’esperit de comunitat dins del centre. Agraïm la implicació de totes les persones que hi van col·laborar i van contribuir a l’èxit d’aquesta iniciativa.
Projecte hort de ciències naturals i tecnologia a 1r d’ESO
05/11/25Dins les assignatures de ciències naturals i tecnologia de 1r d’ESO, realitzem el projecte hort, en el qual el repte és crear un hort ecològic i sostenible.
Els alumnes de 1r d’ESO han après a dissenyar i construir un hort des de zero, així com tot el procés tecnològic que això implica: dissenyar l’hort, marcar els camins, preparar el terreny, treure herbes, regar, adobar, plantar, tractar les plagues, collir, etc.
També han dissenyat i construït un sistema de reg gota a gota per a gastar poca aigua, amb materials reutilitzats, i un hivernacle per a que les plantes aguantin el fred.
Han treballat molt i han demostrat tenir molta creativitat!!!
Per veure totes les fotos, consulta el nostre Instagram! 🙂
Excursió Puigsacalm 4t ESO
09/10/25Dimarts 07/10/2025 l’alumnat de 4t d’ESO per tal de posar en pràctica els continguts de la Situació d’aprenentatge “Rutes Salvatges: Desafia la Muntanya” que es duu a terme a la Matèria d’Educació Física, van anar d’excursió al Puigsacalm (1512 m). Durant el dia l’alumnat va aprendre a gravar rutes i el funcionament d’una aplicació específica, va conèixer indicis naturals i artificials per tal d’orientar-se i va gaudir d’un dia d’activitat física a la natura.




























