A 2n d’ESO construïm llums de taula. Durant el 3r trimestre, els alumnes de 2n han estat treballant en el disseny i la construcció d’un llum. Ha estat un període intens en què hem corregut molt per poder tenir totes les peces acabades a temps, però els alumnes han respost molt bé davant del repte.


