Els alumnes de 1r d’ESO estudien, trien i planten l’arbre de la seva promoció. Enguany és un BOIX GRÈVOL.
Com cada any, els alumnes de 1r d’ESO han plantat un arbre al pati de l’institut, que és l’arbre de la seva promoció. Aquest arbre és el símbol i el testimoni del seu pas per l’Institut del Voltreganès.
Durant el projecte, realitzat a les àrees de Ciències Naturals, Tecnologia i Tutoria, els nens i les nenes de 1r d’ESO primer estudien les característiques dels arbres (han de ser espècies que s’adaptin bé al clima i l’entorn del pati de l’institut), després trien entre tots l’arbre que volen plantar, i, finalment, el planten!
Enguany han triat un BOIX GRÈVOL, un arbre de fulla perenne que ens donarà vida tot l’any i que farà ben bonic al pati amb els seus fruits vermells!






