L’ INSTITUT A LES ESCOLES DE PRIMARIA

Aquest mes de juny alumnes de primer d’ESO han visitat les seves escoles de primària per explicar-los què fem a l’Institut i com treballem. L’experiència ha estat molt positiva per ambdues parts, ja que l’alumnat de primària ha pogut preguntar sobre aspectes que desconeixia o el preocupava, i l’alumnat de l’ESO s’ha retrobat amb antics companys i mestres.

Les escoles visitades han estat: Sant Miquel, Riumar, L’Asssumpció, escola setze de febrer (Els Muntells) i escola de Sant Jaume. Aquestes trobades s’emmarquen en un projecte de millora sobre el traspàs de primària a secundària engegat aquest curs al nostre centre.

Imatges