Semifinals i la final del programa radiofònic de debats el Busca-raons

Dimecres, dia 8 de maig, uns quants alumnes de 4t d’ESO van participar en les semifinals i la final del programa radiofònic de debats el Busca-raons, conduït pel Jordi Vila, que s’organitza conjuntament entre l’INS d’Auro, Ràdio Santpedor i l’Ajuntament de Santpedor.

A les semifinals, van haver de defensar arguments a favor i en contra de si caldria més activitat física en el currículum d’ESO i si seria bo comptar amb una assignatura de feines domèstiques. En la final, el tema de debat va ser si les vacances escolars haurien d’estar més repartides durant el curs.

Les intervencions de tots els equips van aportar arguments molt interessants i els nois i noies de 4t d’ESO van posar molt d’interès en defensar-los. Cal felicitar tots els participants.

L’equip guanyador estava formats per la Júlia Batista, el Gerard Caparrós, el Manuel Mur, la Laia Sala i l’Agnès Torra.

Enhorabona!