Fem òpera al Kursaal

L’alumnat de 1r d’ESO del nostre institut ha anat al teatre Kursaal per preparar la seva interpretació al “Fem òpera” sota la direcció de professionals i acompanyats de músics en directe, cantants solistes… Ja han fet un assaig i han pogut gaudir de la sensació de pujar a l’escenari d’un teatre. Han cantat Madame Butterfly, Turandot, Nabucco i moltes altres peces operísitiques famoses.

El dia 14 de maig tornaran a pujar a l’escenari per estrenar l’espectacle i, de ben segur, que serà un èxit rotund.

Cal felicitar a tot l’alumnat i a la Mònica Cerdans per l’esforç i la dedicació!!!

En els següents enllaços podeu veure alguns vídeos: vídeo 1, vídeo 2, vídeo 3 i vídeo 4.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *