ENS HA VISITAT L’ESCRIPTOR ÀNGEL BURGAS

Avui, 2 d’abril de 2024, els alumnes de 3r d’ESO (gràcies a l’Institut de les Lletres Catalanes) han tingut el luxe i l’honor de rebre la visita del susdit escriptor que ha vingut a parlar-los de la seva obra Noel et busca (Premi Serra d’Or 2013, Premi de Literatura PROTAGONISTA JOVE 2014), lectura prescriptiva del 2n trimestre. Inicialment hom ha fet cinc cèntims dels trets més importants de la seva vida i de la seva obra i, tot seguit, l’Àngel ha explicat fil per randa allò més essencial d’aquesta obra. I, finalment, els alumnes li han fet entusiàsticament i respectuosa un gavadal de preguntes; no cal dir que s’han quedat amb la mel a la boca de continuar la xerrada: el temps certament és un lladre!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *