Trobada esportiva dels PFI de l’Alt Empordà

Aquest mes de febrer s’ha celebrat la primera jornada esportiva del PFI de l’Alt Empordà al camp de futbol d’Empuriabrava. La jornada ha consistit en la pràctica de jocs tradicionals i activitats esportives guiades pels alumes del CFGM d’Esports de l’Illa de Rodes de Roses. També ha comptat amb un esmorzar a càrrec de l’IFE de l’Olivar Gran d’Auxiliar de restauració i elaboració d’àpats.

L’objectiu d’aquesta trobada esportiva és la de fomentar els valors esportius i que els alumnes de l’Alt Empordà es puguin conèixer entre ells  i intercanviar experiències. A la jornada hi han assistit els alumnes del nostre PFI-TT d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic i d’Auxiliar de vivers i jardins i alumnes d’altres PFI dels  municipis de Figueres, La Jonquera i l’Escala.