CROWDFUNDING PTT’S PER LA MARATÓ DE TV3

Els alumnes del PFI PTT de vendes, oficina i atenció al públic de Castelló d’Empúries i el PFI PTT de vendes de Lloret de Mar, impulsors de la iniciativa,  amb el suport d’altres companys/es que es vulguin sumar al repte, inicien un projecte per recaptar diners per la Marató de TV3, enguany dedicada a la salut mental.

El projecte consisteix en la creació d’uns clauers solidaris que es donaran com a obsequi a totes les persones que col·laborin al Crowdfunding ‘Clauers per la Marató’.

L’alumnat, organitzat per comissions de treball, ha elaborat tot un treball de planificació, creació i distribució del producte, treballant competències tant del mòduls generals com del propi perfil professional.

Totes les persones que vulguin col·laborar-hi, poden fer el donatiu a https://www.migranodearena.org/reto/clauers-per-la-marat- i amb el comprovant de la donació properament podran recollir el clauer elaborat per l’alumnat del PTT a diferents punts del municipi: Oficina de turisme d’Empuriabrava, Espai Alberes d’Empuriabrava, Biblioteca Municipal i Serveis a la Ciutadania de l’Ajuntament.

La finalitat d’aquesta iniciativa és solidària, i tota la quantitat recaptada anirà íntegrament a la Marató de TV3.