PROJECTE AUDIOVISUAL A L’AULA D’ACOLLIDA: QUAN ETS NOUVINGUT

El curs 2019-2020, els alumnes que formaven part de l’Aula d’Acollida de l’institut van participar en un projecte audiovisual que consistia en la realització d’una pel·lícula documental. L’objectiu era aprendre a gravar i editar un vídeo i, a la vegada, treballar una temàtica de tipus social. Es tractava d’una iniciativa de l’àrea de Benestar de l’ajuntament de Castelló d’Empúries, i tot l’alumnat estava molt engrescat a participar-hi, ja fos davant o darrere de la càmera.

Malauradament, l’arribada de la Covid-19 i el consegüent confinament van estroncar el desenvolupament del projecte. Tot i així, amb el material que teníem de les primeres sessions de rodatge, l’equip de la Tramoia, que dirigia la part tècnica, va realitzar un petit vídeo documental. El metratge mostra com viuen l’arribada al nostre país els alumnes que assisteixen a l’aula d’acollida, i posa en relleu el valor que té aquest recurs amb què compten alguns centres educatius de casa nostra.

Esperem que el resultat us agradi tant com a nosaltres!