Castelló d’Empúries ja té Projecte Rossinyol

Castelló d’Empúries va celebrar l’inici del Projecte Rossinyol divendres 26 de novembre a les tres de la tarda, a la sala Gòtica de l’Ajuntament.

Aquesta proposta esdevé una activitat d’extensió universitària mitjançant la qual s’ha creat una xarxa de dinàmiques entre estudiants de la Universitat de Girona (mentors) i alumnes dels centres de Castelló d’Empúries (mentorats).

L’objectiu d’aquest projecte és potenciar la inclusió social, la ciutadania activa i el desenvolupament personal dels alumnes que hi participen. Per aconseguir-ho es realitzaran activitats que facilitin el coneixement de l’entorn, del municipi on viuen, així com de l’ús social de la llengua catalana.

Durant el curs 2021-2022 els alumnes que participen d’aquest projecte faran activitats lúdiques-culturals programades pels voluntaris universitaris que els acompanyaran en totes elles. Les activitats programades es realitzen fora d’horari escolar (tardes i caps de setmana) amb un mínim de tres hores setmanals.