Sortida a Perpinyà dels alumnes de l’optativa de francès (2n, 3r d’ESO i 1r de Batxillerat).

El dia 22 de març els alumnes de l‘optativa de francès (2n, 3r d’ESO i 1r de Batxillerat) vam anar a Perpinyà. Vam començar el matí al famós teatre de l’Archipel, on vam poder gaudir d’una representació amb titelles fets artesanalment (Nos Petits Penchants, de la Compagnie des Fourmis dans la Lanterne). Tot seguit vam passejar pel centre de la ciutat i vam conèixer el casc antic: l’Ajuntament, la Llotja, el Castillet… fins a arribar al Palau dels Reis de Mallorca. Edificació imponent d’origen medieval, vam descobrir racons molt interessants de la història compartida dels dos costats de la frontera. També vam gaudir d’una projecció audiovisual sobre les estacions de l’any amb dibuixos i colors. Per sort,  vam tenir molt bon dia i ens va fer un sol esplèndid!