Sortida a Can Garús

El dimecres 22 de maig l’alumnat i el professorat del SIEI vàrem visitar l’empresa Can Garús, situada al municipi de Llers (Alt Empordà).

Can Garús és una empresa d’agricultura i gastronomia dedicada al cultiu i venda de microbrots, verdures baby, flors comestibles…

Els alumnes i els professors vàrem realitzar una visita guiada per les instal.lacions de l’empresa i també vam tenir l’oportunitat de conèixer què és el mètode d’Hidroponia. Tal i com ens van explicar, aquest mètode consisteix en el conreu de plantes fent servir solucions de nutrients minerals dins l’aigua, sense fer servir cap mena de terra.

La visita va ser molt enriquidora i els alumnes van gaudir molt i també van aprendre d’una forma molt més pràctica i educativa.

Des d’aquí volem agrair el tracte rebut per l’empresa Can Garús.