VIATGE A ITÀLIA DELS ALUMNES DE 4R ESO

Els alumnes de 4r d’Eso van realitzar el viatge de fi de curs a Itàlia la setmana abans de Setmana Santa. Van visitar les ciutats de Pisa, Florència i Venècia. El viatge va ser molt enriquidor ja que són ciutats d’un alt component cultural i de gran atractiu turístic.

El primer dia l’avió va arribar a Pisa on van poder visitar la torre inclinada i l’extraordinari baptisteri. Una vegada instal·lats a Florència van poder gaudir dels atractius de la ciutat, especialment relacionats amb la cultura del Renaixement Italià. Una visita pels carrers, la visita al Duomo i pujar a la cúpula renaixentista ideada per Brunelleschi des d’on es poden apreciar les meravelloses vistes de la ciutat.

Alguns alumnes van aprofitar per fer una visita comentada a la galeria dels Uffizi on van poder veure obres de Botticelli, Leonardo Da Vinci, Rafael, Caravaggio o Ticià entre molts altres.

A Venècia els alumnes van aprofitar els dos dies per conèixer la ciutat. El primer dia van arribar a la ciutat amb el vaporetto i van fer una visita guiada a la ciutat de gairebé dues hores i van poder veure com es realitzen els treballs del vidre, molt típic de la ciutat. El segon dia, vam visitar Murano, famós centre de fabricació de vidre treballat artesanalment i, de nou, vam dinar a Venècia.

El viatge ha estat molt ben valorat i els alumnes s’ho han passat molt bé.