MUSICAL VIKINGS

Tot està a punt pel musical VIKINGS de 4t d’ESO!

El divendres 2 de juny a les 21h i el dissabte 3 de juny a les 20h podeu venir a gaudir de l’espectacle a la Sala Municipal de Castelló d’Empúries.
El preu de les entrades és de 5 € , a benefici de la Graduació dels alumnes de 4t.

Hem d’agrair la col·laboracó de l’AMPA, de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries i de les persones de l’Institut que també han ajudat a fer realitat el nostre Musical. Per exemple, l’escenografia de l’espectacle s’ha ideat i construït amb l’alumnat de l’Aula Oberta. Un altre bon exemple ha estat l’alumnat de l’optativa de Disseny de 4t, que ha treballat en el disseny del cartell de l’espectacle. El que finalment anuncia el Musical és el disseny de l’Elena Leyva de 4t A.