ENTREPÀ DE MÒBIL

L’alumnat de l’optativa de disseny de 4t d’ESO participa a Empordoneses

Amb la proposta Entrepà de mòbil s’ha treballat la paròdia sobre el tema dels smartphones a base de fotografies en les quals donem un ús gens habitual al mòbil. L’exercici estimula la imaginació per inventar noves funcions per als telèfons intel·ligents com, per exemple, fer de farcit d’un entrepà. En aquest treball hem procurat riure’ns de la dependència i la multifuncionalitat de l’smartphone ja que som nosaltres qui el convertim en indispensable en les nostres vides.

Aquesta activitat s’ha fet paral·lelament amb alumnat dels instituts Alexandre Deulofeu, Ramon Muntaner, Illa de Rodes i la Jonquera per participar en l’exposició col·lectiva Empordoneses d’enguany. L’exposició  té un mateix fil conductor creatiu per a tots els participants: Smartphones, 10 anys. Es pot visitar des del divendres 10 de març a les 19 h fins al 5 d’abril a la Casa Empordà (antic escorxador) de Figueres.

empordoneses-2017veure àlbum complet