Els alumnes de Teatre Musical ofereixen una sèrie de concerts de Nadal

Els alumnes de l’optativa de 4rt d’ESO de Teatre Musical van oferir el darrers dies lectius de l’any una sèrie de concerts amb la Coral i el grup instrumental que han format.

Dilluns 19 de desembre els alumnes van anar a les escoles  Joana d’empúries i Ruíz Amado i l’endemà van visitar la residència d’avis Toribi Duran. El mateix dia van fer un concert final davant de la basílica de Castelló d’Empúries

Les temàtiques de les cançons escollides tenen a veure amb el mar perquè l’objectiu final d’aquesta matèria és representar un musical anomenat Vikings a final de curs. Per aquesta raó es van cantar peces com una bonica versió d’una antiga cançó de mariners, The Wellerman, el Blues del pescador o La meva terra és el mar de Lax’n Busto.

Com a cançó final van cantar una Rumba de Nadal amb molt de ritme i alegria.