Sortida dels alumnes de 3r ESO a Ceret i Cotlliure.

El passat dijous 15 de desembre els alumnes de 3 d’ESO van recuperar una de les sortides més consolidades del nostre institut, interrompuda durant l’any de la pandèmia i el curs subsegüent: Ceret-Cotlliure. Durant part del matí van poder dur a terme l’activitat proposada pel Dept. d’Ed. Visual i Plàstica al Museu d’Art Contemporani de Ceret, que ofereix l’exposició permanent d’una mostra important de l’obra d’alguns dels artistes més significatius del segle XX fins a l’actualitat: Picasso, Miró o Chagall, entre d’altres. A Cotlliure es va retre un nou homenatge a la figura del poeta exiliat Antonio Machado, tot recitant alguns dels seus poemes al peu mateix del sepulcre i acompanyant l’acte amb una emotiva ofrena floral.