Sortida al Teatre Lliure de Barcelona

El passat 20 de desembre els alumnes de 3r d’ESO van anar d’excursió a Barcelona. La sortida, organitzada pel departament de català, tenia com a objectiu visitar el Teatre Lliure per descobrir-ne la seva història i instal·lacions i veure l’obra A.K.A (also known as), una de les grans triomfadores dels Premis Butaca 2018, certamen en el qual es va endur quatre guardons. Així mateix, també s’havia lligat una visita al CaixaForum per veure les exposicionsToulouse-Lautrec i l’esperit de Montmartre” i “Velázquez i el Segle d’Or“, totes dues de gran interès.

Els alumnes, que van sortir entusiasmats del teatre, han valorat molt positivament aquesta excursió, així que esperem poder-la repetir l’any vinent.