Sortida 3ESO Ceret i Cotlliure

El dia 22 d’octubre l’alumnat de tercer d’ESO va anar d’excursió a Cotlliure i Ceret. Malgrat la pluja, es van poder fer les activitats de les matèries de francès, plàstica i castellà que estaven programades.

Ceret es va visitar el Museu d’Art Modern i l’exposició de l’artista André Masson, per tal de fer l’activitat proposada per la matèria d’Educació visual i plàstica.

A la mateixa localitat, l’alumnat de francès va poder visitar el poble tot començant una activitat interactiva en aquest idioma.

Després, tothom es va traslladar a Cotlliure per dinar i visitar el cementiri municipal on es troba la tomba d’Antonio Machado. Allà se li va retre un petit homenatge tot recitant alguns dels seus poemes.