PREMIS DEL CONCURS DE CARTELLS DEL DIA MUNDIAL SENSE TABAC 2021

L’alumna Júlia Morales de 3rB ha estat premiada en el 20è Concurs de cartells del Dia mundial sense tabac. Ha realitzat el seu treball a partir de la proposta de la matèria d’Educació visual i plàstica. Amb el lema “em comprometo a no fumar” va dissenyar un dels cartells seleccionats pel jurat.

L’àrea de Benestar Social del Consell Comarcal de l’Alt Empordà ha realitzat l’acte d’entrega de premis a la seu del carrer Nou de Figueres.

La Marina Altisent de tercer d’ESO de l’Institut de Vilafant és l’autora del cartell guanyador.

La Júlia Morales, alumna de l’Institut de Castelló d’Empúries i la Mariam Chikhaoui, alumne de 4art d’ESO de l’Institut Ramon Muntaner de Figueres, han estat premiades amb un accèssit cadascuna per adquirir material artístic.

Els cartells guanyadors il·lustraran el calendari escolar que s’editarà pel curs vinent i s’entregarà a tots els centres educatius de la comarca.