Premiats al Concurs de Carnaval 2020

L’alumna de l’Institut Laia Garcia ha estat la guanyadora del concurs de cartells de Carnaval que donarà la imatge a la popular festa de Castelló d’Empúries. Aquest any ha estat l’alumnat de tercer el que hi ha participat fent aquesta activitat de la matèria d’Educació visual i plàstica.

En total es van presentar més de 100 propostes entre les que també s’han seleccionat dos treballs finalistes obres de Narcís Andrei de l’INS d’Empuriabrava i Paula Reyes de l’INS de Castelló.

L’alcalde i la regidora d’ensenyament els han fet entrega d’un petit obsequi i han volgut destacar la qualitat de les propostes dels i les alumnes. Tots els treballs presentats s’exposaran a la Sala Polivalent per tal que serveixin de decoració durant els dies del Carnaval.