Participem a la Fira de la Ciència!

Aquest any s’ha realitzat la primera Fira de la Ciència (en format virtual), en la qual els diferents centres que hi participen han realitzat diverses pràctiques de caràcter científic. S’ofereixen un seguit de vídeos amb el corresponent guió de pràctiques per si es volen dur a terme durant les sessions al laboratori. En aquesta edició, els alumnes que hi han participat del nostre institut són de 3r ESO A, 3r ESO B i 1r BAT A.

La Fira es coordina des del del grup de Ciència Compromesa de l’Alt Empordà i, del nostre institut, en formen part les professores Anna Juanola, Marta Baret, Marta Serra, Cecilia Caralt, Emma Clara i Laura Martínez, juntament amb professors d’altres instituts de la comarca com ara l’Olivar Gran, el Cendrassos, el Ramon Muntaner, l’Institut de Vilafant, l’Institut escola de Peralada i l’Institut de Llançà.

El logotip de la Fira ha estat creat per Mariona Abella Moretalumna de l’optativa de Disseny de 4t d’ESO de l’institut de Castelló d’Empúries.

Us convidem a visitar la pàgina web del grup de Ciència en la qual trobareu la fira realitzada: