Guanyadors del concurs de cartells del dia mundial sense tabac

La Nina Jaume Ametller, alumna de 1r d’ESO de l’Institut Illa de Rodes de Roses ha estat la guanyadora del concurs de cartells sobre el Dia Mundial sense Tabac. També es van atorgar tres accèssits a la Marta Mas Blanch, de  2n  ESO del Centre Escolar Empordà,  l’Arnau Saez, alumne de 3r ESO de l’Institut de Vilafant i l’Àngela Reyes, alumna de 3r ESO del nostre institut.

Enguany, el lema del 17è concurs de cartells sobre el Dia Mundial sense Tabac  ha estat  El tabac i el cor. Una dissetena edició en la que s’han presentat un total de 253 cartells, provinents de cinc centres d’educació secundària de la nostra comarca.

El cartell premiat, juntament amb els finalistes s’utilitzaran per a la realització d’un calendari escolar, que serà distribuït per tots els centres educatius de la Comarca. Els cartells estaran exposats al vestíbul del Consell Comarcal al llarg de tota la setmana vinent.