Els Amics de les Arts ens han ensenyat com escriure una cançó

El dimecres 18 de gener  els alumnes de 2 ESO han anat a l’Auditori de Girona per assistir a un taller musical del grup de pop rock català Els Amics de les Arts. Els quatre músics han impartit un taller sobre Com s’escriu una cançó.  Els alumnes han pogut conèixer el procés de composició de les cançons: harmonia, melodia, ritme, lletres i arranjament.  A més, tots i totes han demostrat els seus dots de cant i -sense que ho sabessin- Els Amics de les Arts  han enregistrat les seves veus amb les que, com a regal final, els músics han fet una cançó que tots han pogut escoltar!

Després han fet una  gincama pel Barri Vell de Girona on han cercat i documentat per mitjà de fotografies carrers amb nom de gremis; elements arquitectònics d’estil Romànic i Gòtic; carrers del Call Jueu; les muralles de la ciutat… consolidant  conceptes treballats a classe.

El dia ha començat molt fred però poc a poc el sol l’ha anat escalfant i esperem que, per tots i totes, hagi estat un dia radiant!

img_20170118_103251711-collage