Xerrada de l’escriptor Jordi Casals

Aquest dijous 7 de març, l’alumnat de primer d’ESO de l’institut ha pogut gaudir i participar de la xerrada de l’escriptor Jordi Casals, autor de la novel·la juvenil Fes picar els anells, llibre que s’han hagut de llegir aquest segon trimestre.

Aquesta xerrada ha estat organitzada pel departament de català per tal que els estudiants coneguessin de primera mà com és la creació i publicació d’un llibre. Els alumnes han mostrat un gran entusiasme i s’han divertit d’allò més amb totes les anècdotes que ha explicat l’autor. A més, la xerrada ha tingut en tot moment un clima molt distès, cosa que ha fet que els alumnes poguessin fer les preguntes que els havien sorgit mentre llegien el llibre i compartir opinions amb l’escriptor.