VISITA AL MUSEU D’HISTÒRIA MEDIEVAL DE LA CÚRIA-PRESÓ

Durant la setmana del 15 al 19 de marçels alumnes de 1r d’ESO a l’hora de visual i plàstica han visitat el Museu d’Història Medieval de la Cúria-Presó de Castelló d’Empúries. També ho han fet els alumnes de 1r de batxillerat que cursen dibuix tècnic.

El director, Jordi Canet, ens ha fet les visites comentades, tot fent-nos una introducció a la història de l’edifici de la Cúria-Presó i la seva funció al llarg dels segles, així com també a la història medieval de la vila com a capital del comtat d’Empúries. Tot seguit, hem fet un dibuix relacionat amb l’explicació i l’observació de l’edifici de l’exterior del museu.

La primera explicació ha estat a l’exterior de l’edifici, a la plaça Jaume I, davant de la façana del Museu. Posteriorment en grups petits hem entrat al Museu per visitar les sales interiors on el Sr. Jordi Canet ens ha explicat les diferents sales d’exposició del Museu i parts de l’edifici.