Participació en el concurs Odissea

L’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa les matèries de Grec i Llatí va participar la setmana passada al llarg de 4 dies consecutius en la tretzena edició del Concurs Odissea, organitzat per l’Associació de Professors de Llengües Clàssiques (APLEC), i que enguany treballava el tema “L’alimentació a Grècia i Roma”. Les preguntes es cenyien al temari de les matèries de Cultura Clàssica, Llatí i Grec i estaven distribuïdes de la següent manera:
1r dia: “l’alimentació en la mitologia grega i romana”
2n dia: “l’alimentació en la vida quotidiana a Grècia i Roma”
3r dia: “l’alimentació en la història i institucions grecollatines”
4t dia: la superpregunta, juntament amb quinze preguntes pista, entorn del tema “l’alimentació en la literatura grecollatina”

L’alumna Abril Ledesma Bueno, de 1r de Batxillerat C ha obtingut un molt més que meritori 49è lloc en la classificació general. És una fita important, tenint en compte que al concurs hi havia 494 grups inscrits. Enhorabona!!

Tanmateix, caldria també felicitar la resta de grups de l’Institut per la seva participació i implicació. Us emplacem a la propera edició el curs vinent!!