Activitat de teatre a l’aula a càrrec de la Cia La nave va.

Al llarg d’aquestes darreres setmanes la Companyia teatral La nave va ha portat a l’aula un taller teatral anomenat Relacions sexo-afectives. L’equilibri és cosa de dos, dins la programació del projecte SIgues tú.

L’actuació presenta una història teatralitzada de dos personatges (en principi la Raquel i el Marc, tot i que quan comencem les escenes tenen l’oportunitat de triar dos noms diferents). A través de la història s’aniran mostrant diferents escenes teatrals, en les quals serà necessària la participació de l’alumnat per aportar idees, interactuar amb els personatges i fer suggeriments per afrontar els diferents conflictes que es plantegen.

Objectius del taller:

Fomentar la reflexió sobre la construcció social del gènere i el rol social de les dones i els homes
Sensibilitzar sobre un conflicte de violència de gènere
Detectar les violències o micro-violències que exercim o de les que en som víctimes, per evitar-les
Promoure la comunicació assertiva basada en el respecte

El taller ha estat molt ben rebut per l’alumnat.

Més informació a: https://www.siguestu.cat/ca/recursosteatresecundaria.html