Sortida a Barcelona dels alumnes de batxillerat

Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van visitar el passat dia 16 de desembre la ciutat de Barcelona per tal de fer diferents activitats relacionades amb les seves matèries.
Les activitats van ser molt diverses depenent dels grups. Els alumnes de llatí van fer la ruta Barcelona romana. Van visitar les restes a peu de carrer: necròpolis de la vil·la de Madrid, aqüeducte, muralles i temple d’August. Després, van veure les restes romanes que hi ha al subsol del muhba. Pel que fa als alumnes de ciències, van fer una visita general a les diferents seccions del CosmoCaixa com el bosc inundat, el mur geològic o la base Antàrtida entre d’altres.
Els alumnes del batxillerat social van fer una ruta literària sobre Joan Brossa pel barri de St. Gervasi. Durant l’itinerari, a banda de treballar la poesia visual, els alumnes van anar resseguint els passos de Brossa com a component del grup artístic Dau al Set, i pel que fa als alumnes de Batxillerat d’història de l’art van fer la visita guiada a les obres del romànic i gòtic que apareixen a la selectivitat.
La jornada va acabar amb tots els alumnes al Teatre Lliure veient la representació de Yerma, de Federico García Lorca.