Sortida a Barcelona dels alumnes de batxillerat

Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van visitar el passat dia 19 de desembre la ciutat de Barcelona per tal de fer diferents activitats relacionades amb les seves matèries.Les activitats van ser molt diverses depenent dels grups.
L’itinerari va ser diferent depenent dels grups i les matèries i es va complementar amb visites diverses a la tarda. Pel que fa als alumnes de 1r de Batxillerat de la matèria d’economia van fer una visita a les instal·lacions de la Universitat Pompeu Fabra i a l’espai Distrit 22@. Al mateix moment, els alumnes de Ciències i Tecnologia van visitar l’hospital de Sant Pau. Pel que fa als alumnes de 2n de Batxillerat de Ciències van poder visitar l’exposició temporal sobre intel·ligència artificial organitzada pel CCCB, i els alumnes de 2n d’història de l’art van fer la visita guiada al MNAC per tal de veure les obres del romànic i gòtic que apareixen a la selectivitat.A la tarda, els alumnes de 2n de batxillerat social van fer una ruta literària sobre Joan Brossa pel barri de St. Gervasi i els de 1r van fer una visita guiada al barri gòtic.